Re: [Rendezvény] BattaBattle

#12
A 2. küldetésben a nagy lényeknél a sebpont számít a gyűjtögetésnél, míg az elsőnél csak annyi van, hogy 2 vagy több modellű egység gyűjthet. Ez direkt van, vagy csak véletlen lemaradt az 1. küldetés leírásából?
Csak mert így nem tűnik logikusnak :)

Re: [Rendezvény] BattaBattle

#13
horwy írta:
2018. aug. 27. 17:22
A 2. küldetésben a nagy lényeknél a sebpont számít a gyűjtögetésnél, míg az elsőnél csak annyi van, hogy 2 vagy több modellű egység gyűjthet. Ez direkt van, vagy csak véletlen lemaradt az 1. küldetés leírásából?
Csak mert így nem tűnik logikusnak :)
Direkt van...és miota keresel logikát a battabattlén😱😱

Re: [Rendezvény] BattaBattle

#14
FeKKa írta:
2018. aug. 27. 17:49
horwy írta:
2018. aug. 27. 17:22
A 2. küldetésben a nagy lényeknél a sebpont számít a gyűjtögetésnél, míg az elsőnél csak annyi van, hogy 2 vagy több modellű egység gyűjthet. Ez direkt van, vagy csak véletlen lemaradt az 1. küldetés leírásából?
Csak mert így nem tűnik logikusnak :)
Direkt van...és miota keresel logikát a battabattlén😱😱
Sejtettem egyébként, ennél jobban át nézitek ti a doglokat, de vagytok enynire genyók :D
De sabaj, erre a veriációra is van orvosság! Háhá!

Re: [Rendezvény] BattaBattle

#16
Jól értem, hogy ha az adott egység vagy figura nem fér el teljes egészében a tavon akkor nem merülhet le pl. krakennel harcolni?
Pl. Baneblade egy 6x8-as tóba nem tud elmerülni, egy 2fős ironstrider, 3 fős castellan robot, vagy egy 4 fős ogryn osztag sem fér fel maradéktalanul egy ugyanekkorára.

Ez esetben óvást emelek, az alábbi indoklással: én baneblade-el akartam krakent gázolni :-), most összetört a pici lelkem.

Más: helyesen értelmezem a szabályokból, hogy kraken-t sohasem lehet berohamozni - mert közelharcba csak a mozgás fázisban kerülhet az ember vele - azaz semmilyen rohamból származó bónuszt nem lehet szerezni vele szemben?

Re: [Rendezvény] BattaBattle

#17
Slam:
Jól érted. Nincs roham kraken ellen. Belegyalogol az egység a vízbe ő meg lerántja őket amint mindenki bent van a vízben és máris bekötötte a csapatot közelharcban. Nincs célpont modell amit berohamozhatnál.

Van egy tengeralattjáró variánsod Baneblade-ből, hogy kicsi, de mély pocsolyában akarsz krakennel kekeckedni? :)
Az a tankocska hasznosabb tud lenni ha inkább az ellenfél seregének amortizálásában vesz részt aktívan mint ha a kezelőszemélyzet lubickolni akarna és "polip" karokat gyűjteni a vacsihoz.

A nagy talpas, sok figurás egységek kétségtelenül nem lesznek hasznosak ha kraken gyilkolás lenne a cél. Közepes és kis talpú modellek viszont hatékonyan tudnak szusit gyártani.

Re: [Rendezvény] BattaBattle

#18
Köszi a válaszokat, itt következő adag javíts ki ha tévedek:

1. Ha jól értem minden játékos külön warlordot választ. Lehet a két játékos warlordjának azonos warlord trait-e/relic-e?
2. A tartalékba helyezhető egységek számánál (legalább fele egységnek a pályán kell kezdenie) az adott játékos összes figurája vagy a csapat összes figurája számít?
3. A tavakba a második küldetés kivételével bárki bármilyen mozgással bemozoghat, a bent állókat berohanhatja csak merülni/kraken-el harcolni nem lehet, ha csak pl. rohammal kerülök a tóba? A tavon keresztül át lehet mozogni merülés nélkül? Ha például egy egység közelharcban van a kraken-el, akkor attól én még berohanhatom? Ebben az esetben a kraken üti a másik felet, de engem nem mert én nem "merültem le", és csak a rohamozó használhat strategemet a lemerült egység nem?
4. A krakennek van valami keyword-je? (infantry, titanic, vehicle, fly (sharknado :-)) ?
5. Olyan speciális szabályok amik kifejezetten azt írják, hogy az egység úgy mozog mintha a mozgás fázisa lenne sem teszik lehetővé a merülést/kraken harcot (pl. IG/AM move, move, move parancs).

Re: [Rendezvény] BattaBattle

#20
ThomasVonCarstein:
Igen, mivel két külön seregről van szó. Attól mert az egyik sereg egyik pszíkere tol egy pszít az nem fogja meggátolni egy másik sereg pszíkerét abban, hogy ő is elnyomja ugyanazt a pszí képességet még abban az esetben sem, ha egy oldalon küzdenek.


Slam:
1. Jól érted, 2 játékos, 2 warlord. Warlord trait és relic is lehet azonos mert két külön seregről és azok vezéreiről van szó.

2. Adott játékos seregének egységei számítanak a tartalék szempontjából. Nem vonódnak össze a csapatok tagjainak seregei eggyé, így alapszabályok érvényesek, tehát seregenként értendő a tartalékolási limit. A saját sereged egységeinek felét fel kell pakolnod kezdéskor.

3. Igen bemozoghatsz a vízbe, rohamozhatod az ott tartózkodókat saját egységekkel roham mozgással. Át lehet mozogni a tavakon lemerülés nélkül. A lemerülés (ami az első küldetésben van) csak akkor lehetséges, ha az első küldetésben magához vett kellő felszerelést a kérdéses egység. Ha nem akkor pancsolhatnak/mozoghatnak a tavakban, elállva ezzel a másik fél elől a pontszerzés lehetőségét vagy simán csak át is mehetnek a tavon.

Harmadik küldetésben meg a saját egységeid épsége érdekében ha nem akarsz krakennel bunyózni akkor a tó közelébe se menj, mert amint valaki az egységből érinti a tavat már megy emiatt egy automatikus támadás az egységre ami potenciálisan veszteséget okozhat az egységnek.

Berohamozhatod a krakennel bunyózókat és ha az ilyen cselekedetet végrehajtó egységed (amelyik nincs minden modelljével a vízben) olyan strategemet akar használni, ami csak rájuk (a rohamozókra) hat és nem az ellenfélre, akkor tudják használni a strategemet. Emellett a kraken közvetlenül nem fogja a célpontját rohamozó egységet lekötni és támadni ha annak az egységnek a modelljei közül van aki nem tartózkodik a vízben, de ettől még a vízzel való érintkezés miatti támadásnak ugyanúgy alanyai lesznek a támadók.

4. Nincs keyword-je.

5. Amennyiben a kérdéses mozgás nem a mozgási fázisban történik meg, akkor a válasz nemleges. A krakennel bunyózni akaróknak a mozgási fázisban kell becaplatniuk (teleportálniuk/esniük/szaladniuk) a vízbe.