Oldal: 2 / 9

Re: [Rendezvény] BattaBattle

Elküldve: 2018. aug. 27. 13:03
Szerző: ThomasVonCarstein
Pisti ha nincs párod akkor én jelentkeznék hasonló mennyiségü piros figuràval ✌🏻😁

Re: [Rendezvény] BattaBattle

Elküldve: 2018. aug. 27. 17:22
Szerző: horwy
A 2. küldetésben a nagy lényeknél a sebpont számít a gyűjtögetésnél, míg az elsőnél csak annyi van, hogy 2 vagy több modellű egység gyűjthet. Ez direkt van, vagy csak véletlen lemaradt az 1. küldetés leírásából?
Csak mert így nem tűnik logikusnak :)

Re: [Rendezvény] BattaBattle

Elküldve: 2018. aug. 27. 17:49
Szerző: FeKKa
horwy írta:
2018. aug. 27. 17:22
A 2. küldetésben a nagy lényeknél a sebpont számít a gyűjtögetésnél, míg az elsőnél csak annyi van, hogy 2 vagy több modellű egység gyűjthet. Ez direkt van, vagy csak véletlen lemaradt az 1. küldetés leírásából?
Csak mert így nem tűnik logikusnak :)
Direkt van...és miota keresel logikát a battabattlén😱😱

Re: [Rendezvény] BattaBattle

Elküldve: 2018. aug. 27. 18:17
Szerző: horwy
FeKKa írta:
2018. aug. 27. 17:49
horwy írta:
2018. aug. 27. 17:22
A 2. küldetésben a nagy lényeknél a sebpont számít a gyűjtögetésnél, míg az elsőnél csak annyi van, hogy 2 vagy több modellű egység gyűjthet. Ez direkt van, vagy csak véletlen lemaradt az 1. küldetés leírásából?
Csak mert így nem tűnik logikusnak :)
Direkt van...és miota keresel logikát a battabattlén😱😱
Sejtettem egyébként, ennél jobban át nézitek ti a doglokat, de vagytok enynire genyók :D
De sabaj, erre a veriációra is van orvosság! Háhá!

Re: [Rendezvény] BattaBattle

Elküldve: 2018. aug. 27. 19:32
Szerző: FeKKa
Láttod tudod te ,mi kényesen oda figyelünk hogy nehogy már “egykaptafával” meg lehessen hackelni az ősszes küldit..jo ha van ez is meg az is na de ugye ezért is páros hogy jol őssze matekozátok a taktikát🤗

Re: [Rendezvény] BattaBattle

Elküldve: 2018. aug. 28. 9:59
Szerző: Slam
Jól értem, hogy ha az adott egység vagy figura nem fér el teljes egészében a tavon akkor nem merülhet le pl. krakennel harcolni?
Pl. Baneblade egy 6x8-as tóba nem tud elmerülni, egy 2fős ironstrider, 3 fős castellan robot, vagy egy 4 fős ogryn osztag sem fér fel maradéktalanul egy ugyanekkorára.

Ez esetben óvást emelek, az alábbi indoklással: én baneblade-el akartam krakent gázolni :-), most összetört a pici lelkem.

Más: helyesen értelmezem a szabályokból, hogy kraken-t sohasem lehet berohamozni - mert közelharcba csak a mozgás fázisban kerülhet az ember vele - azaz semmilyen rohamból származó bónuszt nem lehet szerezni vele szemben?

Re: [Rendezvény] BattaBattle

Elküldve: 2018. aug. 28. 11:33
Szerző: SaGa Jr
Slam:
Jól érted. Nincs roham kraken ellen. Belegyalogol az egység a vízbe ő meg lerántja őket amint mindenki bent van a vízben és máris bekötötte a csapatot közelharcban. Nincs célpont modell amit berohamozhatnál.

Van egy tengeralattjáró variánsod Baneblade-ből, hogy kicsi, de mély pocsolyában akarsz krakennel kekeckedni? :)
Az a tankocska hasznosabb tud lenni ha inkább az ellenfél seregének amortizálásában vesz részt aktívan mint ha a kezelőszemélyzet lubickolni akarna és "polip" karokat gyűjteni a vacsihoz.

A nagy talpas, sok figurás egységek kétségtelenül nem lesznek hasznosak ha kraken gyilkolás lenne a cél. Közepes és kis talpú modellek viszont hatékonyan tudnak szusit gyártani.

Re: [Rendezvény] BattaBattle

Elküldve: 2018. aug. 29. 23:20
Szerző: Slam
Köszi a válaszokat, itt következő adag javíts ki ha tévedek:

1. Ha jól értem minden játékos külön warlordot választ. Lehet a két játékos warlordjának azonos warlord trait-e/relic-e?
2. A tartalékba helyezhető egységek számánál (legalább fele egységnek a pályán kell kezdenie) az adott játékos összes figurája vagy a csapat összes figurája számít?
3. A tavakba a második küldetés kivételével bárki bármilyen mozgással bemozoghat, a bent állókat berohanhatja csak merülni/kraken-el harcolni nem lehet, ha csak pl. rohammal kerülök a tóba? A tavon keresztül át lehet mozogni merülés nélkül? Ha például egy egység közelharcban van a kraken-el, akkor attól én még berohanhatom? Ebben az esetben a kraken üti a másik felet, de engem nem mert én nem "merültem le", és csak a rohamozó használhat strategemet a lemerült egység nem?
4. A krakennek van valami keyword-je? (infantry, titanic, vehicle, fly (sharknado :-)) ?
5. Olyan speciális szabályok amik kifejezetten azt írják, hogy az egység úgy mozog mintha a mozgás fázisa lenne sem teszik lehetővé a merülést/kraken harcot (pl. IG/AM move, move, move parancs).

Re: [Rendezvény] BattaBattle

Elküldve: 2018. aug. 30. 18:35
Szerző: ThomasVonCarstein
Üdv

Nekem is lenne egy kérdésem , hogy az egy csapatban lévő két játékos pszíkerei elnyomhatják-e ugyanazt a varázslatot , és itt nem a Smite-ra gondolok.

Re: [Rendezvény] BattaBattle

Elküldve: 2018. aug. 31. 10:50
Szerző: SaGa Jr
ThomasVonCarstein:
Igen, mivel két külön seregről van szó. Attól mert az egyik sereg egyik pszíkere tol egy pszít az nem fogja meggátolni egy másik sereg pszíkerét abban, hogy ő is elnyomja ugyanazt a pszí képességet még abban az esetben sem, ha egy oldalon küzdenek.


Slam:
1. Jól érted, 2 játékos, 2 warlord. Warlord trait és relic is lehet azonos mert két külön seregről és azok vezéreiről van szó.

2. Adott játékos seregének egységei számítanak a tartalék szempontjából. Nem vonódnak össze a csapatok tagjainak seregei eggyé, így alapszabályok érvényesek, tehát seregenként értendő a tartalékolási limit. A saját sereged egységeinek felét fel kell pakolnod kezdéskor.

3. Igen bemozoghatsz a vízbe, rohamozhatod az ott tartózkodókat saját egységekkel roham mozgással. Át lehet mozogni a tavakon lemerülés nélkül. A lemerülés (ami az első küldetésben van) csak akkor lehetséges, ha az első küldetésben magához vett kellő felszerelést a kérdéses egység. Ha nem akkor pancsolhatnak/mozoghatnak a tavakban, elállva ezzel a másik fél elől a pontszerzés lehetőségét vagy simán csak át is mehetnek a tavon.

Harmadik küldetésben meg a saját egységeid épsége érdekében ha nem akarsz krakennel bunyózni akkor a tó közelébe se menj, mert amint valaki az egységből érinti a tavat már megy emiatt egy automatikus támadás az egységre ami potenciálisan veszteséget okozhat az egységnek.

Berohamozhatod a krakennel bunyózókat és ha az ilyen cselekedetet végrehajtó egységed (amelyik nincs minden modelljével a vízben) olyan strategemet akar használni, ami csak rájuk (a rohamozókra) hat és nem az ellenfélre, akkor tudják használni a strategemet. Emellett a kraken közvetlenül nem fogja a célpontját rohamozó egységet lekötni és támadni ha annak az egységnek a modelljei közül van aki nem tartózkodik a vízben, de ettől még a vízzel való érintkezés miatti támadásnak ugyanúgy alanyai lesznek a támadók.

4. Nincs keyword-je.

5. Amennyiben a kérdéses mozgás nem a mozgási fázisban történik meg, akkor a válasz nemleges. A krakennel bunyózni akaróknak a mozgási fázisban kell becaplatniuk (teleportálniuk/esniük/szaladniuk) a vízbe.