Re: 8. kiadás szabályai, FAQ & Rumors

#32
Üdv!

"Voice of Command" kapcsán szeretnék pár kérdés feltenni.
1., Jól gondolom, hogy a tisztek nem csak a saját detachment-ben lévő egységeknek adhatnak utasítást?
Pl.: Company Commander más infantry egységet is utasíthat, ha az más detachment-ben szerepel, de elég közel van hozzá (vox-caster esetén ez 18")?
2., Másik pedig hasonlóképpen. Akkor is lehetna ua. típusú egységnek parancsot adni, ha az nem csupán másik detachment tagja, de másik regimentnek (vagy rendház SM esetében pl)?
Pl.: Cadian Company Commander utasíthat mondjuk egy Tallarn infantry egységet?

Előre is köszi a válaszokat!
"...Within that weak sack of meat and bone, uncared for by his god and wept for by none, beats a heart. A human heart, that carries with it the strength and courage of all mankind..."

Re: 8. kiadás szabályai, FAQ & Rumors

#35
auer írta:
2018. dec. 19. 17:34
1. Aki azonos REGIMENT kulcsszóval rendelkezik
2. lásd feljebb. Űrgárdistákra nem hat mivel nincs ez a keywordjük

példa: nem.
Köszönöm a választ!
Fattyú írta:Ezt valamiért félévente megkérdezi egy IG játékos. :)
Mások nevében nem tudok nyilatkozni, én elkezdtem törni a kis buksi fejemet egy stratégián, de így inkább mégsem. :D
"...Within that weak sack of meat and bone, uncared for by his god and wept for by none, beats a heart. A human heart, that carries with it the strength and courage of all mankind..."

Re: 8. kiadás szabályai, FAQ & Rumors

#36
Azért van egy kivétel a keyword-öt tekintve: "voice of command" warlord trait-tel rendelkező lord commisar adhat parancsot astra militarum egységeknek (és mivel neki nincs <regiment> keyword-je, attól függetlenül adja). Így lehet pl. Commander Commisar Gauntot megcsinálni...
The only good bug - is a dead bug!

Re: 8. kiadás szabályai, FAQ & Rumors

#37
Sziasztok!

BOKA mindenkinek!:)

Segítségeteket szeretném kérni az ynnari-val kapcsolatban.

1. Olvastam, hogy ha mondjuk az avatárt berakom HQ-nak akkor mindenki megkapja az ynnari kyword-öt. Viszont a CA2018 azt mondja ez kevés ahhoz, hogy battleforged legyen az army. Hogyan tudom szabályosan behozni az avatárt (tetszik a figura ezért favorizálom) úgy, hogy a sereg battleforged maradjon? (Sam-hain eldáim vannak mellé és stratagemek jól jönnének)

2. Ha az avatár megérkezik (egy egység távozott) tud soulburst action-t csinálni azonnal, vagy abban a körben, mikor megérkezik nem lehetséges?

3. Soulburst akcióként q modell rohamozhat. Ez azt jelenti az ellenfél körében, hogy csak 1"-en belülre kerül, de az ütésváltásra várnia kell? Rohamozóként (ellenfél körében tette) kap prioritást ütésváltáskor, hiszen rohamozott?

Előre is köszi.
cron