Oldal: 2 / 5

Re: 8. kiadás szabályai, FAQ & Rumors

Elküldve: 2018. aug. 10. 14:00
Szerző: Darksoul
Ha nem single dice lenne egyet is értenék, hogy több kockára is vontakozik. Viszont ahogy utánakerestem több helyen is így írják az egyes számot, hogy single dice, die helyett (ami lehet, hogy pont hibás, annyira nem vagyok biztos az angolomban, hogy belemenjek ilyen nyelvészkedésbe)
Viszont például itt is találtam erről vitát, amiben erről volt szó, ezek alapján nekem nagyon úgy tűnik, hogy ez 1 kockára vontakozik: https://www.dakkadakka.com/dakkaforum/p ... 36850.page

Re: 8. kiadás szabályai, FAQ & Rumors

Elküldve: 2018. aug. 10. 14:14
Szerző: Slam
Visszakanyarodva ezért kérdeztem, hogy tudtok e hivatalos álláspontról mert sok helyen sok mindent olvasni.

Egyébként az adott forum rovatban a fő véleményvezér (vagy legalábbis nagyon aktív fórumozó) egyike azoknak a fórumozóknak, aki szerintem hobbiból vitatkozgat mindenen, legalábbis az aláírásában lévő "gyűjtemény" kifejezetten erre utalóan szórakoztató pl.: only enemy models, not friendly models, have permission to move on top of a Skyshield Landing Pad, :-)

Idéznék tőle, hogy :
"The only clear thing about it is that it is unclear."

Egyébként nem láttam benne egyértelmű választ. A fent hivatkozott srác pl. a 2. (egy kockát is lehet újradobni) és a 3. (eleve nem lehet újradobni több d6-os dobást) értlemezések egyenértékűségére jutott. Amin már csak nevetni tudok :-)

Az én álláspontom, hogy az Errata-val az az általános szabály, hogy ha nincs külön leírva akkor 2d6, 3d6 stb.nél mindent újra kell dobnod ha újradobhatsz. Ehhez képest a többféleképpen értelmezhető kósza "single" kifejezés egy errata előtt kijött szabályban nem győz meg, hogy kivétel lenne.

P.s. szerkesztve

Re: 8. kiadás szabályai, FAQ & Rumors

Elküldve: 2018. aug. 10. 21:47
Szerző: Fattyú
MAXXxxx írta:
2018. aug. 10. 13:16
dinnyetm írta:
2018. aug. 10. 12:20
dice = többes szám.
die = egyes szám.
Amit Dinnye ir.
Persze az angol nyelv nem túl precíz és a GW sem arról híres, hogy jól tudna fogalmazni
igazabol de, eleg preciz tud lenni, de Mo-n kozep/felsofoku vizsgaval rendelkezok is csapnivaloan tudnak angolul.
Az angolok jelentős része is problémákkal küzd a GW szabályainak értelmezésekor. Az egyik klubtag nyelvész, nagyon mókás amikor próbálja megfejteni, hogy mire gondolt a költő. :)

Re: 8. kiadás szabályai, FAQ & Rumors

Elküldve: 2018. aug. 11. 9:10
Szerző: Tyrpak
Én ezeket a vitákat soha nem értettem.

Single = egyetlen. Ha többel dobsz, abból is csak egyet.
Értem én, hogy lehet vele vitatkozni, hogy csak akkor dobhatsz újra ha egyetlen kockát dobtál és nem 2d6,meg 3d6 ot, de

Muszáj ezzel idegesíteni az embereket, az interneten és főleg a játék asztal mellett? Biztos hogy az ellenfeleddel akarsz ilyenen kötözködni?

Re: 8. kiadás szabályai, FAQ & Rumors

Elküldve: 2018. aug. 17. 12:39
Szerző: machine1919
Sziasztok

Egy seregbe csak egy Relic-et lehet hozni? Azt csak a warlord kaphatja meg, vagy másik karakter is?

Re: 8. kiadás szabályai, FAQ & Rumors

Elküldve: 2018. aug. 17. 12:53
Szerző: BecX
machine1919 írta:
2018. aug. 17. 12:39
Sziasztok

Egy seregbe csak egy Relic-et lehet hozni? Azt csak a warlord kaphatja meg, vagy másik karakter is?
Az szerintem csak versenykiírás/megállapodás kérdése, hogy hány relic vehet részt a játékban. A karakter datasheetjén elvileg fel van tüntetve, hogy cipelhet-e relicet, márpedig ha cipelheti akkor tökmindegy, hogy adott listán az-e a warlord, vagy sem.

Re: 8. kiadás szabályai, FAQ & Rumors

Elküldve: 2018. aug. 17. 13:36
Szerző: auer
Pontosabban:
1 relic ingyen jár abból a frakcióból ahonnan a warlord van. Karakter kaphatja a relicet, akinek nincs nevesített tárgya. Pl: chainsword - lecserélhető, Emperor's Fang nem lecserélhető. Egy karakternél max egy relic lehet.
További relicet stratagemből tudsz venni ha van ilyen az adott frakciónak. SM-nál további 1 relic 1 CP, 2 relic 3 CP. Ezekre is a fenti szabályok vonatkozhatnak.

Re: 8. kiadás szabályai, FAQ & Rumors

Elküldve: 2018. aug. 17. 17:12
Szerző: machine1919
Kösz az eddigieket!
Ha egy SM Detachment-ben van a warlord, akkor ugyanabban a seregben az IG detachment karaktere is kaphat strategemből relic-et, vagy azt csak a warlord frakciója kaphat strategemből is?

Re: 8. kiadás szabályai, FAQ & Rumors

Elküldve: 2018. aug. 17. 17:30
Szerző: auer
Ha az IG-nek van ilyen stratagemje (nem ismerem, lusta vagyok megnézni) akkor igen, csata előtt költhetsz rá.

Re: 8. kiadás szabályai, FAQ & Rumors

Elküldve: 2018. aug. 19. 15:00
Szerző: JuronValor
Warhammer Fest Europe
Nagyon jó képek!

KLIKK IDE:
https://www.chaosbunker.de/en/2018/08/1 ... 18-part-1/

Két példa kép:

Az a rouge trader imperial cucc gyilkosan jó!
A ebről jut eszembe, az eretnekek tényleg mondhatják rája: te birodalmi kutya!!! XD
Kép
A sajnos grimm dark áron bemutatkozott, egyébként fantasztikusan festő Titanicus
Kép