Re: 8. kiadás szabályai, FAQ & Rumors

#23
SomiZ írta:
2018. aug. 30. 14:23
azért a Warhammer (40K) Quest - Blackstone Fortress is igen érdekesen hangzik
és a Sista fejek is jól néznek ki .....
Nem tudom a gyerekeimnek miből veszek karácsonyi ajándékot idén :)
Miért, nem szeretnek a gyermekeid társast kapni akrácsonyra? ;)

Amúgy elmondható, hogy 1-2 dolgot leszámítva jó irányba terelik a dolgot, kult fo speed - WITNESS ME!, TSOALR feltámasztás (monjuk úgy, hogy jóvá teszik a hibájukat). Már csak a balanszot kéne jobban finomhangolniuk.
Can I make a suggestion that doesn't involve violence, or is this the wrong crowd for that?

Re: 8. kiadás szabályai, FAQ & Rumors

#27
cziky írta:
2018. nov. 27. 14:25
Hali!

A Blackstone fortress figuráit lehet használni WH40k-ban? ha igen hogyan?
Lehet, a keywordok alapján.
a ratlingek IG
az elda az eldákhoz
a kroot a tau sereghez
a pap+csicskája kb IG sereghez
a káosz egyértelmű
Amit nem lehet: a spindle drónok, a nagy robot (azt hiszem), a RT meg talán a navigátor. De ha rákeresel netee fent vannak a datasheetek ott látszanak a keywordök.
Az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Re: 8. kiadás szabályai, FAQ & Rumors

#29
Knight-ot (Armiger Warglaives) lehet hozni Skitarii detachmentbe anélkül, hogy a Skitarii elveszítse a Dogmáját?
Vagy ilyenkor külön detachmentbe kell hozni a Knight-okat?

Rémlik, hogy a Knight-ok mechanicus-hoz, vagy imperial seregbe való hozásához van valami spéci szabály, de nem találom...

Re: 8. kiadás szabályai, FAQ & Rumors

#30
A knightok csak super heavy v super heavy auxuliry detachmenetben jöhetnek. Ott megvan a saját housold cuccok. Emellé bármilyen birodalmi dolog jöhet pl skiitari akik pedig megkapják a sajátjukat. (a skitariik meg troopok ha jól sejtem, amellé sehogy sem lehet Lord of wart tenni ugyanabba a detachmentbe)
Az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
cron