Oldal: 4 / 5

Re: 8. kiadás szabályai, FAQ & Rumors

Elküldve: 2018. dec. 16. 11:47
Szerző: CsontiLB
A titkos könyvtárba felkerült a CA2018 és az Imperium Nihilus könyv
https://mega.nz/#F!bEkglJwb!6qmF4o4ydr6NKkpBuq1YKQ

Re: 8. kiadás szabályai, FAQ & Rumors

Elküldve: 2018. dec. 19. 14:43
Szerző: Novi Nowotny
Üdv!

"Voice of Command" kapcsán szeretnék pár kérdés feltenni.
1., Jól gondolom, hogy a tisztek nem csak a saját detachment-ben lévő egységeknek adhatnak utasítást?
Pl.: Company Commander más infantry egységet is utasíthat, ha az más detachment-ben szerepel, de elég közel van hozzá (vox-caster esetén ez 18")?
2., Másik pedig hasonlóképpen. Akkor is lehetna ua. típusú egységnek parancsot adni, ha az nem csupán másik detachment tagja, de másik regimentnek (vagy rendház SM esetében pl)?
Pl.: Cadian Company Commander utasíthat mondjuk egy Tallarn infantry egységet?

Előre is köszi a válaszokat!

Re: 8. kiadás szabályai, FAQ & Rumors

Elküldve: 2018. dec. 19. 17:34
Szerző: auer
1. Aki azonos REGIMENT kulcsszóval rendelkezik
2. lásd feljebb. Űrgárdistákra nem hat mivel nincs ez a keywordjük

példa: nem.

Re: 8. kiadás szabályai, FAQ & Rumors

Elküldve: 2018. dec. 19. 20:20
Szerző: Fattyú
Ezt valamiért félévente megkérdezi egy IG játékos. :)

Re: 8. kiadás szabályai, FAQ & Rumors

Elküldve: 2018. dec. 20. 15:39
Szerző: Novi Nowotny
auer írta:
2018. dec. 19. 17:34
1. Aki azonos REGIMENT kulcsszóval rendelkezik
2. lásd feljebb. Űrgárdistákra nem hat mivel nincs ez a keywordjük

példa: nem.
Köszönöm a választ!
Fattyú írta:Ezt valamiért félévente megkérdezi egy IG játékos. :)
Mások nevében nem tudok nyilatkozni, én elkezdtem törni a kis buksi fejemet egy stratégián, de így inkább mégsem. :D

Re: 8. kiadás szabályai, FAQ & Rumors

Elküldve: 2018. dec. 21. 10:45
Szerző: Jedrek
Azért van egy kivétel a keyword-öt tekintve: "voice of command" warlord trait-tel rendelkező lord commisar adhat parancsot astra militarum egységeknek (és mivel neki nincs <regiment> keyword-je, attól függetlenül adja). Így lehet pl. Commander Commisar Gauntot megcsinálni...

Re: 8. kiadás szabályai, FAQ & Rumors

Elküldve: 2018. dec. 25. 7:25
Szerző: Zuzamek
Sziasztok!

BOKA mindenkinek!:)

Segítségeteket szeretném kérni az ynnari-val kapcsolatban.

1. Olvastam, hogy ha mondjuk az avatárt berakom HQ-nak akkor mindenki megkapja az ynnari kyword-öt. Viszont a CA2018 azt mondja ez kevés ahhoz, hogy battleforged legyen az army. Hogyan tudom szabályosan behozni az avatárt (tetszik a figura ezért favorizálom) úgy, hogy a sereg battleforged maradjon? (Sam-hain eldáim vannak mellé és stratagemek jól jönnének)

2. Ha az avatár megérkezik (egy egység távozott) tud soulburst action-t csinálni azonnal, vagy abban a körben, mikor megérkezik nem lehetséges?

3. Soulburst akcióként q modell rohamozhat. Ez azt jelenti az ellenfél körében, hogy csak 1"-en belülre kerül, de az ütésváltásra várnia kell? Rohamozóként (ellenfél körében tette) kap prioritást ütésváltáskor, hiszen rohamozott?

Előre is köszi.

Re: 8. kiadás szabályai, FAQ & Rumors

Elküldve: 2018. dec. 30. 19:23
Szerző: Zuzamek
Sziasztok!

Lenne még egy olyan kérdésem, hogy CA2018 után, tactical reserve jöhet első körben? V csak a sereg felé és a második körben?

Re: 8. kiadás szabályai, FAQ & Rumors

Elküldve: 2018. dec. 31. 15:06
Szerző: Fattyú
Továbbra is béta a második körös deep strike, szóval ahogy te és kedves ellenfeled szeretné.

Re: 8. kiadás szabályai, FAQ & Rumors

Elküldve: 2019. jan. 2. 1:22
Szerző: Oshishivar
Sziasztok! Nagyon régen találtam itt valakit aki összefogóan összegyűjtötte az összes magyarra lefordított szabályt,kódexet mind a 40k hoz mind a fantasyhoz.
Elvesztettem a fordításokat. Ha esetleg tud valaki segíteni vagy linket adni megköszönném :)