Re: 8. kiadás szabályai, FAQ & Rumors

#41
Sziasztok,
sajnos még nagyon kezdők vagyunk egy ismerősömmel, most ismerkedünk a szabályokkal a First Strike dobozzal.

Blight Launcher-rel kapcsolatosan vetődött fel a dolog:
Adva a 3 Plague Marine, szembe velük 3 Primaris Intercessor (az egyik már bekapott 1 wound-ot). Movement kész, jön a Shooting.
Lövök a Blight Launcher-rel, Hit-rol pipa meg van, Wound is meg van, Save nem sikerült.
Nah és itt jön a kérdés, a Blight Launcher damage D3, vagyis dobok kockával, dobtam egy 6-ost, vagyis max damage, azaz 3.
Ezt a 3 damage pont-ot nem csak egy Intercessor kapja be, hanem pl. így menne a leosztás: egyszer a sérült (így annak vége is van), plusz egy "sértetlen", így a 3 Intercessor-ból marad 1?

(Kis google, meg kutakodás után megválaszolom magamat, aztán, ha még is rosszul értelmezem majd javít valaki)
If a model loses several wounds from a single attack and is destroyed, any excess damage inflicted by that attack is lost and has no effect.
Tehát, ha be is talál a sebzés, és megdobom a D3-at, csak 1 model fog elpusztulni, többiek sértetlenek maradnak?