Operation World War 2

#1
Mivel mi még játszunk vele, és tudtommal ezzel nem is vagyunk egyedül, így úgy gondoltam, hogy jól jöhet.

Szerintem a történelmi téma az, amivel talán a legeredményesebben lehet toborozni.
Azt könnyebben el tudják képzelni, beleélni magukat az embereket, és hát férfiak, fiúk körében eléggé népszerű téma is. Emellett ennek a rendszernek van magyar verziója, ami még nagyobb könnyítés lehet. Tudom, hogy nem a legkiegyensúlyozottabb és letisztult verzió, de elkezdeni játszani tökéletes. Ez személyes vélemény, de érdekelne mások véleménye is. Illetve ha valakinek van más cucca is magyarul azon kívül, ami a honlapon fent van, szerintem itt közzé teheti!

Én majd készítek hozzá magyar parancs kártyákat is. Idővel, valami dizajnosat meg nyomtató barát verziót is.

Meg lehet belevágok a légierő kidolgozásába is. Mert az nagyot dobna a rendszeren. Akár tábori tüzérség szinten is (tehát fizikálisan nem kell modell hozzá)
Alearius Ecclesia
Kelet-Magyarországi Csapatverseny
Terepasztalos Találkozó

Re: Operation World War 2

#2
Úgy gondolom, hogy azzal lehetne fejleszteni és érdekesebbé tenni a játékot, ha bevezetjük a tábori tüzérséget.

Ennek a lényege, hogy meg kell venni a tüzérséget, és kell figyelő pont is. Modellel azonban csak figyelő pont szinten kell rendelkezni. Persze látványosabb, ha van. Akár egy kis dioráma szinten is a pálya szélén. Lehet majd csinálok ilyet és meg is osztom. Akció kártyát kell húzni utána, mint minden egység után. Ha a figyelő egység megsemmisül, a tüzérség is megsemmisültnek minősül.

A repülő egységeket is lehet hasonló szinten. Kell egy kis figyelő osztag, akik igényelhetik a légi támogatást. Ebben úgy gondolom lehet annyi csavar, hogy nem az igénylés körében, hanem a következő körben érkezik. Ugyan úgy húzni kell rá parancs kártyát, mint osztagra (tüzérségre is), de csak roham (assault) parancssal lehet aktiválni.
Két jelző kell a gépnek, hogy a pálya szélén honnan akar érkezni (ez a pálya széle mentén szóródik), valamint a másik a kijelölt célpont. Ez azért fontos, hogy keresztül halad-e légvédelmi egység tűzvonalában. Amennyiben igen, az akció megszakitható kisebb érték prioritás lappal, amennyiben sikerül a gépet megsemmisíteni.
Ez sem igényelne modellt.

Amennyiben nem lövik le, a gép támadást hajthat végre a kijelölt célpont ellen.

Talán lehetne olyan opciót adni, hogy egy körrel később jöjjön a gép, ekkor nem csak a saját palyaszel lehet érkezési pont (ami szóródik) hanem valamelyik oldala is a pályának.

Ha a gépet nem lövik le, úgy elhagyja a pályát, és amelyik oldalon távozott, azon az oldalon érkezik azzal a metodikával, ahogy első alkalommal is érkezett. Tehát szóródik.

Azon még gondolkodok, hogy lehet használni vadászokat vadászok vagy bombázók ellen.

Ez is sokkal érdekesebb modellekkel, de nem szükséges hozzá.

Remélem kapok pár javaslatot, észrevételt.
Alearius Ecclesia
Kelet-Magyarországi Csapatverseny
Terepasztalos Találkozó

Re: Operation World War 2

#3
hát belefogtam egy kicsit komolyabban is rendbe rakni a magyar nyelvű listákat. Amerikaiakkal kezdtem. 2.0 listák alapján. Aztán jöhet a brit a német majd orosz (ez tudtommal nincs is magyarul)
Közben kaptam 2.1 verziót is angolul, szóval majd jól össze kell fésülni a magyar 1.3-t a 2.0-val és 2.1-el. Ez nem is vicces :D

Wolfspiritnek hála nem csak ezeket, hanem egy kezdetleges légi egységeket érintő kiegészítőt is kaptam, mely szorul bőven balanszírozásra.
Alearius Ecclesia
Kelet-Magyarországi Csapatverseny
Terepasztalos Találkozó

Re: Operation World War 2

#6
serrath írta:
2018. okt. 28. 11:41
Remélem kapok pár javaslatot, észrevételt.
Battletech-hez van pár oldalas szabály ha repülők csak kiegészítő egységként vannak jelen + van hozzá A4-es méretű "térkép" is ahol pakolgatni kell őket.
https://spikeybits.com/2017/05/battlete ... kdown.html
http://1.bp.blogspot.com/-pwrLldRfPeA/V ... stract.jpg

Csak ki kell nyomtatni néhány felülnézetes képet a repülőkről + a pályát és a kereket se kell újra feltalálni (repülők profilját azért össze kell tákolni).


Pályán kívüli tüzérség meg benne van a 2.0-ás szabálykönyvben is (48. oldal).


Remélem a 2.1-es nem az amit én tákoltam össze unalmamban az olasz alapján google fordító segítségével :D

Re: Operation World War 2

#7
Ooorky írta:
2018. nov. 2. 7:47
serrath írta:
2018. okt. 28. 11:41
Remélem kapok pár javaslatot, észrevételt.
Battletech-hez van pár oldalas szabály ha repülők csak kiegészítő egységként vannak jelen + van hozzá A4-es méretű "térkép" is ahol pakolgatni kell őket.
https://spikeybits.com/2017/05/battlete ... kdown.html
http://1.bp.blogspot.com/-pwrLldRfPeA/V ... stract.jpg

Csak ki kell nyomtatni néhány felülnézetes képet a repülőkről + a pályát és a kereket se kell újra feltalálni (repülők profilját azért össze kell tákolni).


Pályán kívüli tüzérség meg benne van a 2.0-ás szabálykönyvben is (48. oldal).


Remélem a 2.1-es nem az amit én tákoltam össze unalmamban az olasz alapján google fordító segítségével :D
Hát én azt nem tudom az-e. Majd kiderül :D

Megnézem majd mit tud ez a rendszer. Ha jó hozzá akkor adoptálható. Ezt amúgy a bolt action alapján ötletelgettem. Majd kiderül :D
Alearius Ecclesia
Kelet-Magyarországi Csapatverseny
Terepasztalos Találkozó

Re: Operation World War 2

#9
Sziasztok, mi is kipróbálnánk valamikor a játékot, a probléma ott van, hogy az Inkvizítor előző verzióján a Letöltések fül alatt megtalálhatóak voltak a sereglisták, meg az alapszabály magyarra fordítva, ebben a verzióban viszont eltűnt. A lényeg az, nincs esetleg meg valakinek a "biztonsági" verziója a német seregkönyvből és a szabálykönyvből? Ezer hála ha valaki dobna egy linket, előre is köszi!
„Mortrem noxius immundo, quod proditores!”
(Halál a bűnösökre, a tisztátlanokra és árulókra!) http://stygius.blog.hu
cron